maanantai 4. toukokuuta 2020

ESITTELY

Olen Lotta Väkeväinen, 25-vuotias seinäjokelainen nuori. Olen iloinen, avoin ja innostunut sekä yleensä aina opiskelen tai opettelen jotakin uutta taitoa. Tällä hetkellä opiskelen Duolingo-sovelluksella saksan kieltä. 😁

Koulutukseltani olen teologian maisteri ja opintoihini kuuluu uskontotieteen pääaine 60 op, psykologian perus- ja aineopinnot 60 op sekä opettajan pedagogiset opinnot 60 op. Opinnot olen suorittanut Itä-Suomen yliopistossa, Joensuussa, jossa myös asuin neljä vuotta.

Tällä hetkellä työskentelen psykologiavalmennuksessa EV-Valmennus Oy:lla, jossa työtehtäviini kuuluvat psykologian ja logopedian valintakokeeseen valmentava opetustyö sekä muu kurssimateriaalin tuottaminen. Tuottamaani kurssimateriaalia ovat esimerkiki useat opetusvideot vanhoista psykologian ja logopedian valintakokeista sekä videot tieteellisen tekstin ja tieteellisen artikkelin piirteistä ja rakenteesta.


Työssäni olen huolellinen sekä näen paljon vaivaa ja aikaa jokaiseen työtehtävään. Olen kuitenkin tehokas ja hoidan asiat aina ajallaan. Opettajana pyrin huomioimaan jokaisen oppijan yksilönä parhaani mukaan sekä soveltamaan laajasti erilaisia opetusmenetelmiä erilaisille oppijoille. Työskentelen kovasti tavoitteideni eteen ja olen päättäväinen. Opettajana olen pirteä ja iloinen ja esimerkiksi diaesitykseni sisältävät paljon iloisia ja aiheeseen liittyviä kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti